Latest Movie :

PENGENALAN

Assalamualaikum/salam sejahtera. Semoga anda sihat dan ceria.

Ayesha House Design merupakan perniagaan jahitan online dan offline . Untuk pengetahuan anda, beroperasi/menjahit di Kota Bharu, Kelantan Darul Naim, Malaysia.

Tempahan jahitan adalah secara biasa, online melalui email/sms, penghantaran menggunakan PosLaju Malaysia. Mesej (SMS) ke 017-9349958 untuk maklumbalas segera berkaitan tempahan. Klik Facebook.

Sentiasalah kunjungi kami untuk menikmati promosi-promosi akan datang!

Perancangan Masa Depan 

Kami sedang merancang untuk mengembangkan lagi skop perniagaan kami iaitu dengan tidak hanya mengambil tempahan/upah menjahit sahaja, tetapi kami akan memulakan dengan menjual langsir siap pasang dan juga sarung kusyen perhiasan secara online. Untuk langsir pasang siap, labuh langsir adalah mengikut kehendak pelanggan (biasanya jika membeli langsir siap pasang, labuh langsir tidak mengikut kehendak pelanggan dan mereka tepaksa menghantar kepada tailor untuk diubah).

Sekiranya semua perancangan telah siap,kami akan paparkan langsir-langsir kami di dalam blog ini.

Terima kasih.
Share this article :

+ ulasan + 1 ulasan

4 Mac 2022 pada 12:56 PTG

Wynn Casino in Las Vegas, Nevada - MapYRO
The Wynn Tower Suite Salon 용인 출장마사지 provides an ultra-sized, pillow-top King or Two 속초 출장마사지 Queen pillow-top Wynn 경상남도 출장마사지 Dream Bed with 4245 서울특별 출장샵 square feet 안양 출장샵 of available

Catat Ulasan

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AYESHA HOUSE & BOUTIQUE - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger